PARTNERZY KAMPANII Dotykam=Wygrywam
Panache Lingerie
Marka, bez wsparcia której nie byłoby Dotykam=Wygrywam. Specjalista w zakresie produkcji wysokiej jakości bielizny w sektorze rozmiarów D+. Oferta Panache podąża za aktualnymi światowymi trendami, oferując kobietom o różnych rozmiarach, proporcjach i kształtach ciała bezkonkurencyjne podtrzymanie piersi i poczucie pewności siebie, niezależnie od sytuacji.
Arcadius Mauritz
Portrecista, fotograf mody. Przede wszystkim artysta, ale i utalentowany rzemieślnik. Twórca, wykładowca, filmowiec, kompozytor i producent muzyczny. W swoich autorskich edytorialach modowych stawia na rozmach, awangardę, umiejętne łączenie różnych środków stylistycznych przy jednoczesnym zachowaniu unikalnej prostoty formy. Jako portrecista wyraża swoje uwielbienie dla klasyki oraz kładzie ogromny nacisk na pozytywną relację z osobą fotografowaną. Spełnia się również jako wykładowca i prowadzący warsztaty fotograficzne w całej Polsce. Arcadius ma na swoim koncie liczne sesje portretowe, modowe, artystyczne oraz publikacje z udziałem Gwiazd polskiego i zagranicznego showbiznesu.
Polskie Amazonki Ruch Społeczny
Stowarzyszenie wywodzące się z dobrze znanej organizacji Amazonek, działającej na rzecz raka piersi, skupiające pacjentów onkologicznych, zarówno kobiety jak i mężczyzn, a także wszystkich, dla których znacząca jest sytuacja polskiej onkologii. Jest to platforma szerokiego dialogu i współpracy, której celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na standard diagnostyki, leczenia i rehabilitacji wszystkich rodzajów nowotworów. Inicjuje i wspiera akcje społeczne, profilaktyczne oraz edukacyjne związane z rakiem piersi, jajnika, tarczycy, płuc, skóry, wątroby oraz nerek. Łączy edukację z możliwością realnego zadbania o swoje zdrowie ułatwiając dostęp do określonych badań profilaktycznych i konsultacji medycznych.
Wtórpol
Jedna z największych spółek na świecie, zajmująca się wprowadzeniem odzieży używanej do ponownego obiegu – zgodnie z zasadą zero waste. Firma już od 30 lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc innym oraz ochronę środowiska. Dzięki jej działalności, każdego roku 84 mln kg tekstyliów otrzymuje drugie życie. W ramach współpracy z akcją DOTYKAM=WYGRYWAM, Wtórpol wprowadzi do drugiego obiegu zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi.
Organique
Producent cegiełki kampanii – BIUSTOmydła, które powstało, by wspierać kobiety w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi. Natura jest nieskończonym źródłem inspiracji dla kosmetyków Organique. Czerpiąc z jej dobrodziejstw, marka stale udoskonala składy produktów i dąży do idealnego połączenia łagodnych formuł z mocą składników aktywnych. Namawia Klientki do dokonywania świadomych wyborów, sprawiania sobie małych przyjemności, akceptowania drobnych niedoskonałości. Krok po kroku pomaga wydobyć piękno zdrowej, zadbanej skóry, bez względu na wiek.
Bandi
Producent cegiełki kampanii – kremu do pielęgnacji biustu, szyi i dekoltu. To polska, rodzinna firma założona ponad 35 lat temu przez pasjonatkę kosmetologii Bogdę Draniak i prowadzoną dziś przez jej córkę Joannę Draniak-Kicińską. Lata doświadczeń wykorzystuje w kreowaniu innowacyjnych zabiegów kosmetycznych oraz preparatów pielęgnacyjnych, bezpiecznych dla skóry i środowiska. Wybiera tylko dokładnie przebadane składniki, o udowodnionym działaniu. Wszystko po to, abyś otrzymywała od kosmetyku więcej niż oczekujesz!
Nature Essence
Naturalne suplementy diety, podane w doskonalej formie, dbające o zdrowie i piękno kobiet. Marka wierzy, że są one najlepszym dodatkiem do współczesnego stylu życia , dawką skondensowanego zdrowia i rozwiązaniem wielu problemów. Dlatego też Nature Essence z ogromną przyjemnością dołączyło do projektu "Dotykam=Wygrywam". "Cieszymy się. że Nature Essence może uczestniczyć w projektach, zmieniających życie na lepsze." Mówi Ewelina Wanik, założycielka Nature Essence.
Bra Tape
Taśmy i akcesoria do modelowania piersi, które uniosą Twój biust i pewność siebie! Marka Bra Tape ogłasza koniec dyktatury biustonosza w kwestii tego, co chcesz i możesz nosić. Sprawdza się na dowolnej wielkości i konsystencji biustu! Jest ona wystarczająco mocna, żeby podtrzymać nawet największe piersi i wystarczająco elastyczna, byś mogła w niej swobodnie funkcjonować. To prawdziwy lifting biustu bez bolesnych operacji i ogromnych kosztów.
Be Happy Museum
Wyjątkowe miejsce dla miłośników social media i dobrej zabawy. Sieć muzeów oferuje oryginalne scenografie do zdjęć w czterech lokalizacjach: Szczecin, Zakopane, Warszawa i Kraków. Kolorowe tła, fantazyjne kształty i kilkadziesiąt autorskich scen zapewne przyprawią Cię o zawrót głowy. Każdy element umożliwia niezliczoną liczbę ujęć. Fani Instagrama czy TikToka z pewnością zrobią furorę w sieci swoimi fotkami i filmikami, ale także przeżyją niezapomnianą przygodę i naładują akumulatory szczęścia.
Karolina Chabel–Williams
Utalentowana fotografka, która od lat wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam swoimi zdjęciami. W tej edycji odpowiedzialna za zdjęcia backstage Dotykam=Wygrywam.
Ania Kolatorska
Fotograf z ponad ośmioletnim doświadczeniem. Absolwentka Warszawskie Szkoły Filmowej. Pasjonuje się filmowaniem codzienności odtwórców historycznych oraz zdjęciami lotniczymi. Autorka filmów video promujących kampanii.
IGO-ART, organizator konkursu Miss Polonia
Jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie, którego obecny kształt i misja zostały oparte na 90-letniej tradycji organizacji wyborów najpiękniejszej Polki. Laureatki Miss Polonia reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie: Miss World, Miss Intercontinental i Miss Grand International. Obecnie panującą Miss Polonia jest Natalia Gryglewska.
izabelasakutova.com
Propagatorka profilaktyki raka piersi. Inicjatorka i organizatorka 11. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Założycielka fundacji Wsparcie na Starcie edukującej nastolatki w szkołach w temacie samobadania piersi i brafittingu. Międzynarodowa ekspertka brafittingu z blisko 20-stoletnim doświadczeniem i zapalony szkoleniowiec. Autorka wydanej w Polsce i w Rosji książki Brafitting. Lifting piersi bez skalpela oraz napisanej charytatywnie książki Pokochaj swoje piersi. Biustopozytywny poradnik dla dziewcząt i ich mam, z której 100% dochodu zostało przekazane fundacji Wsparcie na Starcie na stworzenie biustopozytywnej aplikacji skierowanej do nastolatek.
Fit Kalorie
Catering dietetyczny. którego celem jest budowanie zdrowej relacji z jedzeniem. Klientki marki mają możliwość odbycia darmowych konsultacji z dietetyczką kliniczną. Motywuje i wspiera kobiety we wdrażaniu zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych.
Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowej strategii digital marketingu.
Podczas tej edycji kampanii zadbała o przygotowanie i wdrożenie strategii promocji kampanii, w tym stworzenie materiałów wideo, publikację materiałów, moderację profilu kampanii oraz reklamę w mediach społecznościowych.
Mimesis
Wydawnictwo specjalizujące się w nowoczesnych branżowych publikacjach, multimediach i organizacji spotkań, konferencji i kongresów dla specjalistów z różnych dziedzin. W tegorocznej edycji odpowiedzialne za działania PR dotyczące kampanii.
Największa organizacja zrzeszająca Fizjoterapeutów w Polsce. Stowarzyszenie Fizjoterapia Polska powstało, aby kreować pozytywny wizerunek polskiego fizjoterapeuty zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej oraz propagować najnowsze osiągnięcia współczesnej fizjoterapii. Stowarzyszenie działa tak, aby wiedza na temat fizjoterapii stała się powszechna, a zawód cieszył się szacunkiem, na który bez wątpienia zasługuje. Waga pracy fizjoterapeuty i odpowiedzialność, którą na siebie bierze przywracając sprawność pacjentom, uzasadniają ten postulat.
Instytut Marki Online i Komunikacji
Instytut Marki Online i Komunikacji to certyfikowana Placówka Oświatowa, wyróżniająca się ofertą szkoleń online prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu. Jednym z filarów Instytutu jest działalność edukacyjna. Stworzyliśmy Akademię Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468. Absolwenci naszych programów, kursów i szkoleń otrzymują zaświadczenia ukończenia, wystawione na druku MEN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).
Modna Bielizna
Wiodący kwartalnik branżowy poświęcony bieliźnie, pończosznictwu, kostiumom kąpielowym i wszystkiemu, co związane jest z tą tematyką. Na polskim rynku zaistniał już w 1998 roku i od tego czasu udało mu się dotrzeć do większości najważniejszych firm i osób związanych z rynkiem bieliźnianym w Polsce.
Stanikomania
Ciałopozytywny blog o bieliźnie dla wszystkich osób używających biustonoszy. Na Stanikomanii wszystkie biusty są piękne i warte dobrej bielizny!
SW RESERCH
Nowoczesna agencja badań rynku i opinii specjalizująca się w badaniach CAWI. Posiada własny, największy w Polsce konsumencki panel badawczy SW PANEL liczący ponad 350 tys. potencjalnych respondentów od 13. do 80. roku życia. Firma na polskim rynku istnieje od 11 lat, jednak z powodzeniem realizuje projekty badawcze również w innych krajach europejskich. Obecnie skupia się wokół siebie zarówno kilkudziesięciu specjalistów w zakresie badań ilościowych, jak i jakościowych oraz UX, co pozwala na oferowanie pełnego zakresu usług badawczych.
U Fryzjerów
U Fryzjerów to miejsce, gdzie ideą przewodnia jest bycie sobą. W salonach Goście_Gościnie mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie. Fryzjerzy_ki zadbają o to, żeby po wizycie poczuć się nadzwyczajnie i mieć ochotę na więcej. Włosy dodają pewności siebie, dzięki nim każdy_a czuje się bardziej atrakcyjny_a. Inkluzywność to dla nich standard. Dzięki różnorodnej i doświadczonej ekipie specjalistów_ek na pewno znajdziesz kogoś idealnego dla Twoich włosów. Od wejścia do salonu tworzą strefę komfortu, w której poczujesz się wyjątkowo. Salony z filozofią Slow Hair. Od początku do końca w salonach zajmie się Tobą jedna osoba. 100% uwagi fryzjera_ki będzie skierowane tylko na Ciebie.
Berendowicz&Kublin
PATRONI MEDIALNI
To miejsce, w którym fryzjerzy przyjaźnią się ze sobą, klientami i włosami. To miejsce tworzone przez artystów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej. Nie byle jakich artystów, a tych którzy słuchają potrzeb swojego klienta, mają ogrom wiedzy i doświadczenia na temat skóry głowy i włosów i sprawiają, że każdy klient czuje się wyjątkowy. To miejsce, w którym fryzjerzy opierają się na relacjach przyjaźni i szacunku do włosów i na zrównoważonym rozwoju. To miejsce, w którym specjaliści dbają o Ciebie od zewnątrz i od środka, dlatego pracują wyłącznie na produktach wolnych od SLS czy sylikonów. Odwiedź salon i poczuj energię i atmosferę a przede wszystkim poczuj siebie