PARTNERZY KAMPANII Dotykam=Wygrywam
Kampania „Dotykam = Wygrywam” została objęta patronatem Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych – instytucji, która na co dzień stoi na straży zdrowia kobiet.

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych
Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych to centralny organ samorządu zawodowego pielęgniarek i położnych w Polsce posiadający osobowość prawną. Struktura NIPiP obejmuje Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych, Naczelnego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, Naczelny Sąd Pielęgniarek i Położnych, Naczelną Komisję Rewizyjną oraz Krajowy Zjazd Pielęgniarek i Położnych. NIPiP zajmuje się m.in. reprezentowaniem, nadzorowaniem oraz wspieraniem pielęgniarek i położnych w realizacji ich zadań zawodowych. Uczestniczy w procesie tworzenia prawa dotyczącego systemu ochrony zdrowia i zawodu pielęgniarki i położnej.
Partnerzy Kampanii „Dotykam = Wygrywam”

Panache Lingerie
Marka, bez wsparcia której nie byłoby Dotykam=Wygrywam. Specjalista w zakresie produkcji wysokiej jakości bielizny w sektorze rozmiarów D+. Oferta Panache podąża za aktualnymi światowymi trendami, oferując kobietom o różnych rozmiarach, proporcjach i kształtach ciała bezkonkurencyjne podtrzymanie piersi i poczucie pewności siebie, niezależnie od sytuacji.

Wtórpol
Jedna z największych spółek na świecie, zajmująca się wprowadzeniem odzieży używanej do ponownego obiegu – zgodnie z zasadą zero waste. Firma już od 30 lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc innym oraz ochronę środowiska. Dzięki jej działalności, każdego roku 84 mln kg tekstyliów otrzymuje drugie życie. W ramach współpracy z akcją DOTYKAM=WYGRYWAM, Wtórpol wprowadzi do drugiego obiegu zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi.

Marilyn
Marilyn to wiodący producent bielizny damskiej i wyrobów pończoszniczych, spełniający kobiece potrzeby od 1992 roku. Doświadczenie w branży gwarantuje wysoką jakość oferowanych produktów. Firma Marilyn posiada własny zakład produkcyjny w Łodzi. Dzięki ulokowaniu całości produkcji na terytorium Polski może elastycznie reagować na potrzeby rynku. Dzięki temu, że oferowane modele są produkowane w całości w naszym kraju, możesz mieć pewność, że charakteryzują się one najwyższą jakością wykonania oraz zgodnością z obowiązującymi normami.

Swederm
Polska marka kosmetyczna swederm od ponad dwóch dekad łączy skandynawski minimalizm z nutą włoskiego temperamentu. Filozofia swederm opiera się na tworzeniu produktów prostych w formie, ale skutecznych w działaniu – takich, które odpowiadają na realne potrzeby kobiet. W portfolio swederm znajduje się blisko 90 kosmetyków. Wyróżniają się one nie tylko efektywnością, ale i troską o naturalne procesy skóry. Część z nich zdobyła miano kultowych – to produkty, które stale goszczą w kosmetyczkach, zapewniając codzienny komfort i widoczne rezultaty.

Bra Tape
Taśmy i akcesoria do modelowania piersi, które uniosą Twój biust i pewność siebie! Marka Bra Tape ogłasza koniec dyktatury biustonosza w kwestii tego, co chcesz i możesz nosić. Sprawdza się na dowolnej wielkości i konsystencji biustu! Jest ona wystarczająco mocna, żeby podtrzymać nawet największe piersi i wystarczająco elastyczna, byś mogła w niej swobodnie funkcjonować. To prawdziwy lifting biustu bez bolesnych operacji i ogromnych kosztów.
Aleksandra Kamińska @fotoszuflada
Ciałopozytywna fotografka, której misją jest pomaganie kobietom odkrywać ich wewnętrzne piękno oraz budować pewność siebie poprzez sesje zdjęciowe. W swojej pracy kładzie ogromny nacisk na otwarte i feministyczne podejście do kobiecości, przekazując, że każda kobieta, bez względu na swoje ciało, zasługuje na to, by czuć się piękna i silna.


izabelasakutova.com
Propagatorka profilaktyki raka piersi. Inicjatorka i organizatorka 11. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Założycielka fundacji Wsparcie na Starcie edukującej nastolatki w szkołach w temacie samobadania piersi i brafittingu. Międzynarodowa ekspertka brafittingu z blisko 20-stoletnim doświadczeniem i zapalony szkoleniowiec. Autorka wydanej w Polsce i w Rosji książki Brafitting. Lifting piersi bez skalpela oraz napisanej charytatywnie książki Pokochaj swoje piersi. Biustopozytywny poradnik dla dziewcząt i ich mam, z której 100% dochodu zostało przekazane fundacji Wsparcie na Starcie na stworzenie biustopozytywnej aplikacji skierowanej do nastolatek.

Sheraton Grand Warsaw
Sheraton Grand Warsaw. 5* hotel położony w sercu Warszawy zaraz przy placu Trzech Krzyży, należący do sieci Marriott International. W hotelu znajdują się dwie restauracje - włoska Cucina Mia oraz azjatycka InAzia.
Kevin Murphy
Kevin Murphy od ponad dwóch dekad należy do czołówki światowych stylistów fryzur, którego prace możemy podziwiać na wybiegach, okładkach topowych pism modowych, w filmach. Jego autorska marka w tym roku obchodzi 20. urodziny i nieustannie rewolucjonizuje branżę beauty.
W ciągu 20 lat Kevin Murphy wprowadził na rynek wiele innowacyjnych produktów, które pokochali styliści i klienci na całym świecie. Wśród bestsellerowych linii można wymienić: Session.Spray, Anti.Gravity, serię Plumping czy Color.Me. Branża fryzjerska doceniła zarówno ich skuteczność, jak i minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko. A stylista został obsypany licznymi nagrodami.
Kevin Murphy od dawna angażuje się w inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej. Marka angażuje się w działania związane z podnoszeniem świadomości na temat raka piersi oraz wspiera organizacje, które prężnie działają i przypominają o zdrowiu kobiet.
.png)
IGO-ART, organizator konkursu Miss Polonia
Jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie, którego obecny kształt i misja zostały oparte na 90-letniej tradycji organizacji wyborów najpiękniejszej Polki. Laureatki Miss Polonia reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie: Miss World, Miss Intercontinental i Miss Grand International. Obecnie panującą Miss Polonia jest Maja Klajda.

.png)
Instytut Marki Online i Komunikacji
Instytut Marki Online i Komunikacji to certyfikowana Placówka Oświatowa, wyróżniająca się ofertą szkoleń online prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu. Jednym z filarów Instytutu jest działalność edukacyjna. Stworzyliśmy Akademię Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468. Absolwenci naszych programów, kursów i szkoleń otrzymują zaświadczenia ukończenia, wystawione na druku MEN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).
Modna Bielizna
Wiodący kwartalnik branżowy poświęcony bieliźnie, pończosznictwu, kostiumom kąpielowym i wszystkiemu, co związane jest z tą tematyką. Na polskim rynku zaistniał już w 1998 roku i od tego czasu udało mu się dotrzeć do większości najważniejszych firm i osób związanych z rynkiem bieliźnianym w Polsce.
Magazyn Pielęgniarki i Położnej
„Magazyn Pielęgniarki i Położnej” to ogólnopolski miesięcznik zawodowo-środowiskowy. Jest oficjalnym czasopismem Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych, który wydawany jest od 1995 roku. To aktualne informacje o wydarzeniach branżowych, nowoczesne koncepcje i trendy pracy, profesjonalne wskazówki dotyczące kształcenia, praktyczne porady i opinie prawne, sprawdzone informacje o pracy za granicą. Ukazuje się w nakładzie 10 000 egzemplarzy.

Grupa RW
Grupa RW od ponad 10 lat kształtuje krajobraz polskiej reklamy zewnętrznej, łącząc strategiczne myślenie z kreatywnym podejściem do komunikacji. W swojej ofercie ma zarówno klasyczne siatki wielkoformatowe, billboardy i murale, jak i nowoczesne ekrany cyfrowe, które pozwalają markom skutecznie docierać do odbiorców w całym kraju. Filozofia Grupy RW opiera się na odpowiedzialnym i świadomym działaniu – firma wspiera projekty społeczne i ekologiczne, realizując m.in. kampanie z wykorzystaniem farby oczyszczającej powietrze KnoxOut. Jej kampanie są widoczne, angażujące i zapadają w pamięć – budują świadomość, emocje i realną wartość dla marek oraz otoczenia.





