PARTNERZY KAMPANII Dotykam=Wygrywam
Kampania „Dotykam = Wygrywam” została objęta patronatem Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych – instytucji, która na co dzień stoi na straży zdrowia kobiet.
Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych
Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych to centralny organ samorządu zawodowego pielęgniarek i położnych w Polsce posiadający osobowość prawną. Struktura NIPiP obejmuje Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych, Naczelnego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, Naczelny Sąd Pielęgniarek i Położnych, Naczelną Komisję Rewizyjną oraz Krajowy Zjazd Pielęgniarek i Położnych. NIPiP zajmuje się m.in. reprezentowaniem, nadzorowaniem oraz wspieraniem pielęgniarek i położnych w realizacji ich zadań zawodowych. Uczestniczy w procesie tworzenia prawa dotyczącego systemu ochrony zdrowia i zawodu pielęgniarki i położnej.
Partnerzy Kampanii „Dotykam = Wygrywam”
Panache Lingerie
Marka, bez wsparcia której nie byłoby Dotykam=Wygrywam. Specjalista w zakresie produkcji wysokiej jakości bielizny w sektorze rozmiarów D+. Oferta Panache podąża za aktualnymi światowymi trendami, oferując kobietom o różnych rozmiarach, proporcjach i kształtach ciała bezkonkurencyjne podtrzymanie piersi i poczucie pewności siebie, niezależnie od sytuacji.
Wtórpol
Jedna z największych spółek na świecie, zajmująca się wprowadzeniem odzieży używanej do ponownego obiegu – zgodnie z zasadą zero waste. Firma już od 30 lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc innym oraz ochronę środowiska. Dzięki jej działalności, każdego roku 84 mln kg tekstyliów otrzymuje drugie życie. W ramach współpracy z akcją DOTYKAM=WYGRYWAM, Wtórpol wprowadzi do drugiego obiegu zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi.

Marilyn
Marilyn to wiodący producent bielizny damskiej i wyrobów pończoszniczych, spełniający kobiece potrzeby od 1992 roku. Doświadczenie w branży gwarantuje wysoką jakość oferowanych produktów. Firma Marilyn posiada własny zakład produkcyjny w Łodzi. Dzięki ulokowaniu całości produkcji na terytorium Polski może elastycznie reagować na potrzeby rynku. Dzięki temu, że oferowane modele są produkowane w całości w naszym kraju, możesz mieć pewność, że charakteryzują się one najwyższą jakością wykonania oraz zgodnością z obowiązującymi normami.

Swederm
Polska marka kosmetyczna swederm od ponad dwóch dekad łączy skandynawski minimalizm z nutą włoskiego temperamentu. Filozofia swederm opiera się na tworzeniu produktów prostych w formie, ale skutecznych w działaniu – takich, które odpowiadają na realne potrzeby kobiet. W portfolio swederm znajduje się blisko 90 kosmetyków. Wyróżniają się one nie tylko efektywnością, ale i troską o naturalne procesy skóry. Część z nich zdobyła miano kultowych – to produkty, które stale goszczą w kosmetyczkach, zapewniając codzienny komfort i widoczne rezultaty.

Bra Tape
Taśmy i akcesoria do modelowania piersi, które uniosą Twój biust i pewność siebie! Marka Bra Tape ogłasza koniec dyktatury biustonosza w kwestii tego, co chcesz i możesz nosić. Sprawdza się na dowolnej wielkości i konsystencji biustu! Jest ona wystarczająco mocna, żeby podtrzymać nawet największe piersi i wystarczająco elastyczna, byś mogła w niej swobodnie funkcjonować. To prawdziwy lifting biustu bez bolesnych operacji i ogromnych kosztów.
Aleksandra Kamińska @fotoszuflada
Ciałopozytywna fotografka, której misją jest pomaganie kobietom odkrywać ich wewnętrzne piękno oraz budować pewność siebie poprzez sesje zdjęciowe. W swojej pracy kładzie ogromny nacisk na otwarte i feministyczne podejście do kobiecości, przekazując, że każda kobieta, bez względu na swoje ciało, zasługuje na to, by czuć się piękna i silna.


izabelasakutova.com
Propagatorka profilaktyki raka piersi. Inicjatorka i organizatorka 11. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Założycielka fundacji Wsparcie na Starcie edukującej nastolatki w szkołach w temacie samobadania piersi i brafittingu. Międzynarodowa ekspertka brafittingu z blisko 20-stoletnim doświadczeniem i zapalony szkoleniowiec. Autorka wydanej w Polsce i w Rosji książki Brafitting. Lifting piersi bez skalpela oraz napisanej charytatywnie książki Pokochaj swoje piersi. Biustopozytywny poradnik dla dziewcząt i ich mam, z której 100% dochodu zostało przekazane fundacji Wsparcie na Starcie na stworzenie biustopozytywnej aplikacji skierowanej do nastolatek.
Kevin Murphy
Kevin Murphy od ponad dwóch dekad należy do czołówki światowych stylistów fryzur, którego prace możemy podziwiać na wybiegach, okładkach topowych pism modowych, w filmach. Jego autorska marka w tym roku obchodzi 20. urodziny i nieustannie rewolucjonizuje branżę beauty.
W ciągu 20 lat Kevin Murphy wprowadził na rynek wiele innowacyjnych produktów, które pokochali styliści i klienci na całym świecie. Wśród bestsellerowych linii można wymienić: Session.Spray, Anti.Gravity, serię Plumping czy Color.Me. Branża fryzjerska doceniła zarówno ich skuteczność, jak i minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko. A stylista został obsypany licznymi nagrodami.
Kevin Murphy od dawna angażuje się w inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej. Marka angażuje się w działania związane z podnoszeniem świadomości na temat raka piersi oraz wspiera organizacje, które prężnie działają i przypominają o zdrowiu kobiet.
.png)
IGO-ART, organizator konkursu Miss Polonia
Jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie, którego obecny kształt i misja zostały oparte na 90-letniej tradycji organizacji wyborów najpiękniejszej Polki. Laureatki Miss Polonia reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie: Miss World, Miss Intercontinental i Miss Grand International. Obecnie panującą Miss Polonia jest Maja Klajda.

.png)
Instytut Marki Online i Komunikacji
Instytut Marki Online i Komunikacji to certyfikowana Placówka Oświatowa, wyróżniająca się ofertą szkoleń online prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu. Jednym z filarów Instytutu jest działalność edukacyjna. Stworzyliśmy Akademię Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468. Absolwenci naszych programów, kursów i szkoleń otrzymują zaświadczenia ukończenia, wystawione na druku MEN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).

Modna Bielizna
Wiodący kwartalnik branżowy poświęcony bieliźnie, pończosznictwu, kostiumom kąpielowym i wszystkiemu, co związane jest z tą tematyką. Na polskim rynku zaistniał już w 1998 roku i od tego czasu udało mu się dotrzeć do większości najważniejszych firm i osób związanych z rynkiem bieliźnianym w Polsce.
Magazyn Pielęgniarki i Położnej
„Magazyn Pielęgniarki i Położnej” to ogólnopolski miesięcznik zawodowo-środowiskowy. Jest oficjalnym czasopismem Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych, który wydawany jest od 1995 roku. To aktualne informacje o wydarzeniach branżowych, nowoczesne koncepcje i trendy pracy, profesjonalne wskazówki dotyczące kształcenia, praktyczne porady i opinie prawne, sprawdzone informacje o pracy za granicą. Ukazuje się w nakładzie 10 000 egzemplarzy.

Grupa RW
Grupa RW od ponad 10 lat kształtuje krajobraz polskiej reklamy zewnętrznej, łącząc strategiczne myślenie z kreatywnym podejściem do komunikacji. W swojej ofercie ma zarówno klasyczne siatki wielkoformatowe, billboardy i murale, jak i nowoczesne ekrany cyfrowe, które pozwalają markom skutecznie docierać do odbiorców w całym kraju. Filozofia Grupy RW opiera się na odpowiedzialnym i świadomym działaniu – firma wspiera projekty społeczne i ekologiczne, realizując m.in. kampanie z wykorzystaniem farby oczyszczającej powietrze KnoxOut. Jej kampanie są widoczne, angażujące i zapadają w pamięć – budują świadomość, emocje i realną wartość dla marek oraz otoczenia.